Vermuts d’art: El patrimoni medieval de Beuda (La Garrotxa)

Un dissabte al mes, esteu convidats a fer un tastet de la col·lecció permanent o de les exposicions temporals del md’A acompanyats per un expert. La visita comentada a les sales finalitza amb un vermut als jardins, on podrem gaudir d’un dels espais més atractius de l’antic Palau Episcopal.

En aquesta ocasió, us proposem una xerrada a càrrec de Jordi Camps, conservador en cap de l’Àrea Medieval del Museu Nacional d’Art de Catalunya, sobre el patrimoni arquitectònic i escultòric romànic de Beuda. Sant Pere de Lligordà, el Sant Sepulcre de Palera i Sant Feliu de Beuda són alguns dels exponents destacats d’aquest apassionant període de la nostra història. L’activitat es complementa amb una visita a les ermites de Beuda, dissabte 21 d’octubre.

Tots els Vermuts d’Art disposen ara del servei d’interpretació de llengua de signes per a persones amb discapacitat auditiva. Vermut de bota per gentilesa de La Simfonia, Formatges i Vins. Pl. de l’Oli, 6. 17004 Girona

____

Crèdits de les imatges:

Marededéu gòtica | Talla d’alabastre policromat | Església de Santa Maria de Palera (La Garrotxa) | segle XV

Pila baptismal | Sant Feliu de Beuda |  segle XII

SaveSave