Taula rodona «Artistes d’avantguarda, dones emancipades: Olga Sacharoff»

Coincidint amb el dia de la dona treballadora, conversem entorn de l’artista Olga Sacharoff com a cas paradigmàtic d’una artista l’obra de la qual ha estat jutjada i valorada, per la crítica en el seu moment i la Història de l’Art després, partint del seu ser dona, amb tots els condicionants que en la primera meitat del segle xx això suposava.

Participants: Glòria Bosch, directora de la Fundació Vila Casas; Àlex Mitrani, doctor en Història de l’Art i comissari d’exposicions, i Susanna Portell, historiadora de l’Art i comissària d’exposicions.

Moderadora: Elina Norandi, comissària de l’exposició i l’Any Sacharoff.

Crèdits de la imatge:  Olga Sacharoff, autoretrat (1932). Museu de Valls. Foto: Pere Queralt

SaveSave