pintem au plein air

Santiago Rusiñol va passar llargues temporades a Girona, ciutat que el va enamorar. A Girona dedicava temps a la tertúlia, especialment amb Montsalvatje, Palol, Rahola i Bertrana; i tardes de pintura a l’aire lliure, sol o acompanyat. Són moltes les vistes de Girona que va immortalitzar. Us convidem a reviure els seus itineraris i sortir a pintar a l’aire lliure un dels paisatges rusinyolians, acompanyats de Vicente Huedo, professor de pintura de l’Escola Municipal de Girona (EMA). I acabarem la matinal al Museu d’Art per fer una visita guiada a l’exposició «Santiago Rusiñol en terres gironines» i tot seguit prendre un vermut als jardins del md’A.

Preu: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €. Inscripció obligatòria al tel. 972 20 38 34. Places limitades. Màxim 12 persones. Organitza: Museu d’Art de Girona i EMA