El Museu d’Art té el plaer de ser enguany un dels escenaris del festival “Nits de Clàssica”.  En aquesta ocasió, gaudirem d’una nit musical itinerant en tres escenaris diferents: Museu d’Art, Claustre de la Catedral i Sant Pere de Galligants de la mà de contratenor Xavier Sabata.

Programa:
1a Part: Museu d’Art
G. Caccini:Torna, deh, torna; A.Cesti: Intorno all’idol mio (L’Orontea); H. Purcell: Let me weep (instrumental), O Solitude; G.F.Sances: Accenti Queruli, aria sopra la ciaccona

2a Part: Claustre Catedral
M. Nyman: Celan Songs; I’m an unusual thing; H. Thomalla: Kaspar Hausers Traum

3a Part: St Pere Galligants
Obres de Bononcini i Handel

Únic concert a l’estat

El magnetisme del contratenor Xavier Sabata i el talent d’uns músics molt escollits, seduiran el públic del festival. Sabata, que ha construït una carrera internacional espectacular, és convidat d’excepció en un format suggerit per les Nits de la Clàssica: un recital en tres parts en tres ubicacions diferents. Un ric recorregut per les especialitats del cantant de veu d’or amb la seva coneguda capactat dramàtica. Bellesa i versatilitat!

Un concert que es desgranarà en tres parts que tindràn lloc en tres escenaris diferents del barri vell, i el punt de partida serà del Museu d’Art.

***Les persones amb mobilitat reduïda cal que contactin prèviament amb l’organització

Preu: 20 euros

Compra d’entrades