El Museu d’Art celebra enguany la gran festa dels museus amb un espectacle de dansa:

22:30 h «Sacrificis»

Una reflexió sobre les autolimitacions personals com les externes. Quines són les causes i els efectes que predeterminen que nosaltres mateixos no visquem en un marc de llibertat i dignitat? Com podem arreclar el món si no sabem ni per on començar amb nosaltres mateixos?

a càrrec d’Antonio Izquierdo (ballarí), Pepi Izquierdo (música) i Juan Antonio Vergel (cantant).

Consulteu la resta de la programació de la Nit dels Museus a Girona.