Els museus surten al carrer

La Xarxa de Museus de les Comarques de Girona organitza per primera vegada una mostra dels diferents tallers des museus de la província de Girona. Un total de 18 tallers gratuïts, acompanyats d’una petita exposició tindran lloc a la plaça Constitució de Girona amb un munt de propostes per tota la família.

L’activitat s’emmarca en el festival Som Cultura, el mes de les experiències culturals a la Costa Brava i el Pirineu de Girona.

De 10 h a 14 h, veniu a gaudir de 18 museus i els seus tallers a la plaça de la Constitució de Girona!

Graella horària dels tallers

• Descobreix, toca i experimenta el Neolític de la Draga (museu Arqueològic de Banyoles)
  • Animació d’imatges amb Stop Motion (Museu del Cinema)
  • Pintem sense colors (Museu d’Art)
  • Taller de mòlta de gra (MAC-Ullastret)
  • Comptant el temps: el teu rellotge de la Catedral (Museu d’Història de Girona)
  • El cisteller: taller de cistelleria (Museu Etnogràfic del Montseny)
  • Caps i cordes de nusos mariners (Museu de la Pesca de Palamós)
  • Barquetes de suro (Museu de l’Anxova i la Sal)
  • Taller de coixins i farcells aromàtics (Museu de la Mediterrània)

El taller que ofereix el Museu d’Art de Girona, “Pintem sense colors” tindrà lloc a les 10 h (durada 50 min).