Espectacle «EL DRAC MALCUAT I SANT JORDI DESPISTAT» (activitat adreçada a les escoles)

23/04/2018 a les 09:00:00

Museu d'Art

Com cada any, el Museu d’Art de Girona convida els grups escolars a celebrar la Diada de Sant Jordi d’una manera original i divertida. Aquest any us proposem com escenari el palau episcopal, la seu del museu, on gaudireu d’un espectacle de contes sobre dracs i cavallers entre els quals descobrirem una curiosa versió del “valent cavaller de Sant Jordi”. I tot seguit podreu visitar les sales del museu per descobrir els dracs que s’hi amaguen.

Espectacle a càrrec de David Planas. Activitat adreçada a grups escolars d’infantil i primària. Durada de l’activitat 1,30 h. Cal fer la reserva prèvia al telèfon 972 20 38 34.

SaveSaveSaveSave

SaveSave