Acció-perfomance «Duel de pissarres, lliçó d’anatomia»

Acció-performance a l’entorn de l’art i la neuroanatomia, a càrrec de Joan San, neurocirurgià i degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona, i de Pep Admetlla, escultor i dissenyador industrial, amb les improvisacions en directe de la violinista alemanya Lisa Bause.

Es tracta d’una reedició de la performance presentada el passat mes de juny al Teatre Anatòmic de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya a Barcelona. L’acció va ser filmada per un equip multidisciplinari de professionals de la imatge sota la direcció d’Isa Campo —guionista i directora de documentals i cinema— i amb l’edició a cura d’Isaki Lacuesta.

El documental, titulat “L’art i l’anatomia” s’estrena el proper divendres 26 de gener a les 19:30 h, al Museu del Cinema.

Entrada liure i aforament limitat. L’assignació de places es farà per estricte ordre d’arribada.

SaveSave