Pintem sense colors

En aquesta visita d’observació pararem atenció al punt de descoberta dels pigments i les tècniques artístiques de què disposa el Museu d’Art. Veurem una petita mostra de diferents substàncies naturals que els artistes empraven per elaborar colors abans que se’n fabriquessin. Tot un univers de materials sorprenents, des de minerals com el lapislàtzuli fins a elements vegetals com el safrà o, fins i tot, animals, com ara un insecte anomenat cotxinilla, que ens descobriran com podem pintar sense colors.

Educació primària

Grups de 21 a 30 alumnes: 3,30 € / alumne
Grups de menys de 21 alumnes: 66 € / grup
Indika: 1,05 € / alumne

Servei Educatiu del Museu d'Art de Girona

• Conèixer el procés d’elaboració dels pigments a partir de substàncies naturals.
  • Facilitar l’apropament al fet creatiu des d’un vessant interdisciplinari que inclou les àrees de visual i plàstica, coneixement del medi i llengua.